Snnugle me organics. Funciona?


La llegada de Laura ha hecho que cambiaran muchas cosas en mi (nuestra) vida. Con ella todo ha sido un poco más ligado que con el niño, sobre todo a la hora de dormir. Al principio eran 24 horas encima de mí (literalmente). Durante el día, ya te haces a la idea, pero por la noche era otra historia. Nosotros siempre hemos hecho colecho, Eudad nunca toleró la cuna, pero lo poníamos dentro la cama con nosotros y dormía del tirón. Pero Laura no, no había manera. Tenía que dormir encima de mí y yo medio incorporada. Eso si, ni un despertar durante la noche. Os podéis imaginar como me levantaba de la espalda! 

Un día, en una fotografía de Carolina Ferrer vi a la niña durmiendo en una especie de almohada que la rodeaba y pensé que tal vez era la solución. El que ella utiliza es de la marca Snnugle y me pareció que era lo que yo necesitaba. Así que decidimos que no perdíamos nada por probarlo. Voy a la web y resulta que son 53 € de gastos de envío. 

Renuncié. 

Pero la historia se complicaba por las noches. Comprobé que si ponía a la niña encima de un cojín (de aquellos cuadrados de sofá) dormía del tirón pero yo no, porque tenía pánico a que se girara y se ahogara. Así que mis padres y mi hermana, como que era mi cumpleaños, decidieron que me regalaban el cojín y yo sólo tendría que pagar gastos de envío. Aun así dudaba si valía la pena, pero luego hicieron una oferta durante unos días y pensé que era una señal! Así que lo compramos.
 La espera se me hizo eterna y la sorna en casa cada día era más divertida. Cada vez estaba más convencida de que pondría la niña en la almohada y se despertaría a los diez segundos. Finalmente llegó y ... solo os diré que aquí lo conocemos como el "cojín mágico". De verdad. Laura durante el día sigue igual, tiene que estar encima de mí (ahora lleva dos días que duerme en la almohada una hora, pero no me quiero emocionar mucho). Pero es increíble por la noche. Hacia las 22 o 23 horas, Laura suele dormirse profundamente Subo a la habitación, la dejo en la almohada y voilà! Puedo volver a bajar al comedor a hacer cosas, puedo escribir este post, puedo preparar la comida de mañana o simplemente me puedo ir a dormir, con ella a mi lado pero no encima de mí. Parece increíble pero de verdad que es así. Y suerte, porque me esperaba burlas en casa si no hubiera ido bien, con la murga que di con la almohada. 

Mi conclusión es que si os lo estáis planteando, lo intentéis. Si no funciona, al menos lo habréis intentado. Estaréis de acuerdo conmigo en que a veces nos gastamos dinero con cosas menos útiles. Desventaja: tarda en llegar y te lo puede parar la aduana, como me pasó a mí. Para "rescatar" el paquete debes rellenar un formulario, y te lo envían. Esto retrasa mucho las cosas y cuando te entregan el paquete, tienes que pagar un importe. Un mafia, vaya. Mafia, mafia. 

Y os preguntaréis porque no lo compré aquí, también hay este producto. Estuve mirando e investigando pero los que veía no me acababan de convencer. En la foto del post, la niña esta despierta pero los stories he colgado una foto con la niña dormida y verá que la "recoge" completamente. De aquí a que ella cree que son mis brazos. Es como si se adaptara al cuerpo del bebé. En cambio, los que veía por las tiendas de aquí, son como muy grandes, no acaban de adaptarse y me daba la sensación de que sería como ponerla en la cama y no lo toleraría. Preferí que, ya que me gastaba el dinero, hacerlo con lo que yo creía que podía ser mejor. En mi caso no ha fallado. Pues espero que vosotros no lo necesitéis, pero si se encontráis en una situación como la mía, que sepáis que existe este recurso. 

  1. L'arribada de la Laura ha fet que canviessin moltes coses a la meva (nostra vida). Amb ella tot ha estat una mica més lligat que amb el nen, sobretot a l'hora de dormir. Al principi eren 24 hores a sobre meu (literalment). Durant el dia, ja et fas a la idea, però per la nit era una altra historia. Nosaltres sempre hem fet collit, l'Eudad mai va tolerar la cuna, però el posàvem a dintre el llit amb nosaltres i dormia del tirón. Però la Laura no, no hi havia manera. Havia de dormir a sobre meu i jo mig incorporada. Això si, ni un despertar durant la nit. Us podeu imaginar com m'aixecava de l'esquena! 
  2.  
  3. Un dia, en una fotografia de la Carolina Ferrer vaig veure la nena dormint en una espècie de coixí que l'envoltava i vaig pensar que potser allò era la solució. El que ella em va dir és de la marca Snnugle me i em va semblar que era el que jo necessitava. Així que vam decidir que no perdíem res per provar-ho. Vaig a la web i resulta que són 53 € de gastos d'enviament. 
  4. Vaig renunciar. 
  5. Però la historia es complicava per les nits. Vaig veure que si posava a la nena a sobre d'un coixi (d'aquells quadrats de sofà) dormia del tirón però jo no, perquè tenia pànic a que es girés i s'ofegués. Així que els meus pares i la meva germana, com que era el meu aniversari, van decidir que em regalaven el coixí i jo només hauria de pagar gastos d'enviament. Tot i aixñi dubtava si valia la pena, però després van fer una oferta durant uns dies i vaig pensar que era una senyal! Així que el vam comprar. 
  6. L'espera se'm va fer eterna i la sorna a casa cada dia era més divertida. Cada vegada estava més convençuda que posaria la nena al coixí i es despertaria als deu segons. Finalment va arribar i ..només us diré que a casa nostra el coneixem com a "coixí màgic". De veritat. La Laura durant el dia segueix igual, ha d'estar a sobre meu (ara porta dos dies que dorm al coixí una hora, però no em vull emocionar massa). Però és increíble per la nit. Cap allà les 22 o 23 hores, la Laura es sol adormir profundament Pujo a l'habitació, la deixo al coixí i volià! Puc tornar a baixar al menjador a fer coses, puc escriure aquest post, puc preparar el menjar de demà o simplement me'n puc anar a dormir, amb ella al meu costat però no a sobre meu. Sembla increíble però de veritat que és així. I sort, perquè m'esperava burles a casa si no hagués anat bé, amb la conya que vaig donar amb el coixí. 
  7.  La meva conclusió és que si us ho esteu plantejant, ho intenteu. Si no funciona, almenys ho haureu intentat. Estareu d'acord amb mi que a vegades ens gastem diners amb coses menys útils. Desventatja: triga en arribar i t'ho pot parar l'aduana, com em va passar a mi. Per "rescatar" el paquet has d'omplir un formulari, i te l'envien. Això retrassa molt les coses i quan t'entreguen el paquet, has de pagar un import. Un màfia, vaja. Màfia, màfia. 
  8.  I us preguntareu perquè no ho vaig comprar aqui, que també hi ha aquest producte. Vaig estar mirant i investigant però els que veia no m'acabaven de fer el pes. A la foto del post, la nena esta desperta però als stories he penjat una foto amb la nena adormida i veureu que la "recull" completament. D'aquí a que ella creu que són els meus braços. És com si s'adaptés al cos del bebé. En canvi, els que veia per botigues d'aquí, són com a molt grans, no acaben d'adaptar-se i em donava la sensació que seria com posar-la al llit meu i no ho toleraria. Vaig preferir que , ja que em gastava els diners, fer-ho amb el que jo creia que podia ser millor. En el meu cas no ha fallat. Doncs espero que vosaltres no el necessiteu, però si us trobeu en una situació com la meva, que sapigueu que hi ha aquest recurs.

Comentarios